Garantie & klachten

Garantie

Bij keramischetafels.nl geven wij 2 jaar wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt voor eventuele fabrieksfouten. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat een consument van een product mag verwachten.
Bijvoorbeeld eventuele krasjes op een gepolijst blad vallen onder gebruik van de tafel en is geen fabrieksgarantie. Maar verkleuring van het blad valt wel onder de garantie. Krasjes op het onderstel valt onder gebruik van de tafel, maar het afbladderen van de poedercoating valt onder garantie.

Goed om te weten

Indien er bij de vervoerder is getekend dat de producten in goede orde zijn ontvangen kunnen wij eventuele transportschade niet meer vergoeden. Het is dus niet mogelijk om eventuele transportschade op een later tijdstip aan ons door te geven.

Controleer daarom altijd bij ontvangst het product op eventuele transportschade. Doe dit voordat je een handtekening achterlaat. Heeft het product transportschade? Maak hier dan foto’s van en laat de vervoerder een aantekening maken. Neem daarna direct contact met ons op via [email protected] en wij zullen naar een passende oplossing zoeken.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. In onze Algemene voorwaarden kun je lezen hoe wij met jouw klacht omgaan.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mocht je aanspraak willen maken op garantie of heb je een klacht? Stuur ons dan een mail met je ordernummer, nauwkeurige omschrijving en indien nodig fotomateriaal. Binnen 2 werkdagen zullen wij je claim in behandeling nemen en zullen wij je zo spoedig mogelijk informeren over de verdere afhandeling hiervan.

Druk op enter om te zoeken

Winkelwagen

Geen producten in je winkelwagen.