Tafels

Hoe worden de eettafels / salontafels gemonteerd?
Voor onze salontafels lijmen wij de bladen vast aan het onderstel. Voor onze eettafels liggen de bladen los op het frame met antislip nopjes. Hierdoor kan het blad niet verschuiven.

Kan de afmeting verschillen met wat er online staat?
Ja dit kan, de afmetingen die wij online vermelden is een richtlijn. Bijvoorbeeld: de standaard hoogte die wij hanteren voor een eettafel is 76 cm. Omdat we te maken hebben met verschillende diktes van de bladen kan dit soms dus net iets afwijken.

Kan het onderstel in een andere kleur?
Ja dit is mogelijk! Standaard is het onderstel zwart, maar wij kunnen de onderstellen in bijna alle RAL-kleuren poedercoaten. Let er wel op dat dit onder maatwerk valt en de levertijd ongeveer 2 weken langer is. Wil je meer informatie hierover? Stuur ons dan even een berichtje via Whatsapp of naar [email protected].

Levertijd

Wat is de levertijd van een tafel?
De verwachte levertijd van je keramische tafel is 6 tot 8 weken. Deze verwachte levertijd geldt voor ons standaard assortiment. Zodra je tafel binnen is, nemen we contact met je op en plannen we een bezorgdatum in.

Wat is de levertijd van een tafel op maat?
De verwachte levertijd voor een tafel op maat is lastiger te zeggen. Meestal bedraagt de levertijd voor een tafel op maat 8 tot 10 weken. Zodra je tafel binnen is, nemen we contact met je op en plannen we een bezorgdatum in.

Wat is de levertijd van eetkamerstoelen?
De verwachte levertijd van eetkamerstoelen is 6 tot 8 weken. Indien wij de stoelen eerder/later kunnen leveren dan de verwachte levertijd dan zullen wij dit zo snel mogelijk laten weten.

Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Voor vragen over een levering kun je een e-mail sturen naar [email protected].

Is de bezorging gratis?
Wij bezorgen bij een bestelwaarde van €450,- gratis in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden zie voor meer informatie onze bezorgpagina).
Bezorgkosten:
<€450,- rekenen wij €75,- transportkosten voor Nederland.
Voor België rekenen wij €85,- transportkosten.
Waddeneilanden op aanvraag.

Hoe wordt er een bezorgafspraak ingepland?

Zodra de tafel gereed is voor bezorging nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen. We combineren zoveel mogelijk leveringen in een regio, met oog voor het milieu. Komt het niet uit? Dan zullen we kijken naar onze planning wanneer we weer een levering in de regio gepland hebben staan.

Is het mogelijk om mijn bestelling naar een ander land te versturen?
Uiteraard is dit mogelijk! Neem even contact met ons op via [email protected] zodat wij de exacte bezorgkosten voor je kunnen berekenen.

Hoe worden de eetkamerstoelen bezorgd?
De eetkamerstoelen dienen zelf in elkaar gezet te worden. Wij leveren de stoelen in de verpakking met de bijbehorende kitset (handleiding, schroefjes en inbussleutel).

Retour

Is de tafel/stoel niet naar wens?
Binnen 14 dagen heb je recht om je tafel/stoel te retourneren zie voor meer informatie onze retourpagina.

Indien ik mijn tafel/stoel wil retourneren voor wie zijn de retourkosten?
Indien je het product aan ons wilt retourneren dan zijn deze retourkosten voor eigen rekening.

Garantie

Heb ik garantie op het product?
Bij ons heb je twee jaar recht op fabrieksgarantie. Bijvoorbeeld eventuele krasjes op een gepolijst blad vallen onder gebruik van de tafel en is geen fabrieksgarantie. Maar het eventueel verkleuren van het blad valt wel onder de garantie.

Onderhoud

Vergt mijn tafel onderhoud?
Dankzij de dubbelhard gebakken methode heeft je tafel geen onderhoud nodig en is het blad gemakkelijk schoon te houden. Voor keramiek hoef je ook geen speciale onderhoudsproducten te gebruiken. Ook het onderstel is onderhoudsvrij. Wij coaten onze onderstellen standaard 1 keer waardoor deze extra beschermd zijn tegen bijvoorbeeld water.

Wat is het verschil in onderhoud tussen een mat en gepolijst keramisch tafelblad?
Bij een gepolijste afwerking van het keramische blad ligt er als het ware een flinterdunne glasplaat op het keramische blad die zorgt voor een glanzend effect. Deze gepolijste afwerking is gevoeliger voor krasjes. Wil je dus echt een tafel die hufter-/kidsproof is? Kies dan voor een mat keramisch tafelblad.

Showroom

Is het mogelijk om de tafel/stoel vooraf te bekijken?
We hebben een showroom in Strijen en het is mogelijk om hier op afspraak langs te komen. Neem contact met ons op om een afspraak te maken. We hebben niet iedere combinatie tafel/stoel in onze showroom staan.

Onze showroom is geopend van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 – 17:00 uur.

Strijen net te ver? Het is mogelijk om staaltjes van de verschillende bladen te bestellen.

Outlet

Waarom staat een tafel bij de categorie outlet?
Wij plaatsen een product in de outlet, omdat we bijvoorbeeld een verkeerd blad/onderstel hebben gekregen of gesneden/gemaakt.

Kunnen de producten retour en heb ik garantie?
Nee, voor onze outlet producten vervalt het herroepingsrecht en de garantie.

Druk op enter om te zoeken

Winkelwagen

Geen producten in je winkelwagen.